Äntligen tillbaka

Ja nu har jag inte kunnat vara inne på ett tag. Det har varit mycket här hemma efter jul och nyår.

Men nyår var ju överskattat som vanligt. Man tror ju alltid att man har planerat allt så bra och att man ska ha jätte kul. Men naturligt vis ska allt gå helt åt skogen. Allt som vi hade planerat blev inte av utan det blev helt annurlunda. Det hände otroligt mycket den kvällen som man inte var berädd på men ändå löste det sig på bästa sätt. Ska inte gå in på detaljer.  Men jag fick inte skåla in det nya året kl 24 utan fick göra det ca en timma senare. Sedan blev det bygg resten av kvällen. Svetten bara rann överallt. Ja jag bor i en bonnahåla så vi buggar ibland =)
Kom väl hem vid 4 på natten och va gör pigg. Men kvällen blev lyckad.

Nu har jag bara tänkt att surfa lite till och sen kommer den sköna sömnen. Ska ju tillbaka till jobbet imorgon. Jobbar kväll och sedan dag på söndag. Så jag kommer nog vara helt slut efter den här helgen.
Ha det så bra
Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0