Det nya livet

Nu efter jul och nyår brukar ju dom flesta göra nyårslöften. Speciellt sånna man inte kan hålla. Själv är man en gammalmodig människa och gör samma misstag varje år. Man gör ett löfte som man vet i förväg att man inte kommer orka med eller har en chans att klara. Men i år har jag faktiskt tagit ett bra beslut. Det enda jag har sagt är att jag ska börja träna igen. Men som sagt man var trött och orkade inte, eller så hade man nått roligare för sig.

Nu har jag äntligen orkat mig iväg till gymmet och kommit igång. Känns helt underbart när man väl är där. Och helt förjävligt när man vaknar på morgonen. Men man vet ju inte att man lever för än man känner lite smärta. Så snälla männsikor gör nått bra med era liv. Det kan faktiskt vara skönt;)

Nu ska jag krypa ner i min säng och kolla på en film. För jag har sån träningsvärk nu att jag inte orkar nått annat efter en lång dag på jobbet. Så ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0