Helt crazy

Nu e jag hemma efter en helt crazy dag. Jag gick upp 5 imorse och natuligtvis har hela skiten verkligen frusit till is ute. Bilen tog 20 min att tina upp. Gick knappt att skrapa rutorna, så redan där visste jag att jag skulle bli sen till jobbet. Och när jag kom dit var det kaos. Så bra dagen börjar, och den gick inte så mycket bättre heller. Var helt dryg i huvudet idag så det tog lång til innan det klickade till vad min uppgifter på jobbet handlade om. Men men när dagen sedan var slut så var jag på en arbetsintervju, på en jätte spännande avdelning. Var verkligen jätte trevligt och jätte spännande arbetsuppgifter. Så nu är jag verkligen helt slut när jag kommer hem. Ska sätta på en film nu och bara ligga i sängen och mysa. Har inte direkt tagit ikapp på nattsömnen än heller. Så jag kommer nog sova riktigt länge imorgon.
Men ha en god kväll.
Vi höres!

Kommentarer
Postat av: Världens bästa fiskare

Så är det att vara vuxen, upp tidigt, skarpa rutor, åka till jobbet. Se på mig, jag har ett kämpigt jobb där jag med mitt portabla kontor åker runt lite här och var i världen... Ligga i sängen och mysa?? Vad jag vet finns det inte en film från 1990 och framåt som du inte sett! Får nog införa ett diskschema och se till att det följs åt. Sov gott...

2009-01-09 @ 14:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0