Hemma efter en tuff dag.

Nu e jag äntligen hemma från jobbet. Förstå mig inte fel. Jag älskar mitt jobb. Jobbar som undersköterka på lasarettet och det går ju i omgångar hur mycket man har att göra. Men idag var det otroligt segt och då blir man helt slö i kroppen. Har jobbat kvällen nu och då slutar jag 21.30. Och så ska jag upp imorgon kl 05.00. Jätte kul. Man får ju knappt någon sömn i kroppen. Särskillt en lördag också, för då vill man ju vara uppe lite och ha lite trevligt innan man ska sova.

Så jag ska unna mej en lördag kväll framför datan och tvn. Det e ju lite underhållning iallafall;) Imorgon jobbar jag till 15 och sen ska jag ha det mysigt med min man. Kollade in på sidan tv.nu och kollade tv tablån inför mina lediga dagar nu. Det går ju jätte många mysiga filmer på dagarna. Min favorit är på måndag 16.25 på tv4. Då går Föräldrafällan, min absoluta favorit sedan jag var liten. Kommer bli riktigt mysigt att se den igen.

Nä nu får jag krypa tillbaka.
Ha det så bra.
Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0