Med eller motgångar?

Vad gör man när livet vänder sig upp och ner. När allt man kämpat för inte finns där längre. När man måste bygga upp sin egen grund från början igen. Det är jobbigt och stressande så att man mår psykiskt dåligt. Och när man mår psykiskt dåligt så får även kroppen sig en dänga. 

Men när man har börjat förstå sig själv och kan se ljuset igen då kan man börja uppskatta sig själv och dom som har stöttat än i motgångarna. Det är tufft men vännerna betyder allt. Skulle inte klara av nått utan mina vänner.

Ni som känner igen er, förlåt men sånt e livet. Lär er det, bee strong.
Ni som är mina underbara vänner. Tack så mycket. Ni betydet allt för mig.
Mina underbara föräldrar. Tack för att ni finns här för mig.
Min kära lillebror. Tack för att du alltid ger mig ett leende på läpparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0