Härliga shopping

Idag var jag och kikade i lite affärer efter jobbet. Som jag skrev i förra inlägget så hittade jag vårjackan på H&M´s hemsida och blev helt förälskad i den. Och idag när jag gick in på H&M så hittade jag den för halva priset. Vilken tur man kan ha. Helt underbart. Men det var tyvärr det ända jag hittade men. Var ute efter ett par snygga skor. Med tanke på att jag är en skoälskare så blev jag förvånad. Det fanns inga snygga skor över huvud taget. Var inne i 3 skobutiker. Va e det för skit dom säljer nu egentligen. Snälla låt dom söta och sköna skorna komma tillbaka igen. Vet inte riktigt om jag vågar beställa ett par skor på nätet. Man vet ju aldrig om dom känns bra eller passar en själv. Är ju så fruktansvärt dålig på att komma ihåg att skicka tillbaka.

Den här helgen kommer inte hända mycket. Jobbar mina otroligt "sköna" pass hela helgen lång. Men imorgon ska jag iallafall på min kusins födelsedagskalas. Plutten fyller 18 år, det va inte länge sen han var liten=)

Ha en så skön helg.
//Nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0