Ja du

Idag var jag med min kära vän Malin på G-kås i Ullared. Vi satt och snackade om allt möjligt i bilen och så kom vi helt plötsligt in på bloggar. Kom på det då att jag inte har vari inne här och skrivit nått alls på länge. Men det e inte alltid lätt att komma ihåg allt. Är ju äntligen tillbaka och uppdaterar lite iallafall:D

Men som sagt så var vi på G-Kås idag, och det är inte allt för ofta som man känner att man bara har köpt bra saker när man har varit där. Men den här gången var en sådan. Köpte nya högtalare till bilen så nu kanske musiken ska fungera snart i den iallafall;) Men även mycket annat bra.

Nä du det e allt jag orkar med idag. Imorgon blir det en tidig morgon, ska upp och baka bröd med min mor.

Ha det bäst
/Nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0