Sååå trött

Uscha säger jag till den här dagen. Inte alls kul, dagen började redan inatt när farsan började smsa mej kl 4 på morgonen. Ville att jag skulle hämta honom, f*n tänkte jag bara då. Varför blir man väckt en timma innan väckarklockan ringer. Det e ju bara typiskt. Lyckades somna om. Men det blev bara tre timmars sömn ändå. Så jag laddade kaffebryggaren och tog tag i dagen trötter som jag var. Som tur var så vad det inte alldeles för mkt på jobbet idag, men tillräckligt för att hålla mej sysselsatt från det att jag börja tills jag slutade. Men nu när jag kom hem för ett tag sen så kände jag att jag var nog tvungen att gå ut och gå. Har redan överskridit min dos av koffein idag, men när jag var ute så kände jag mej nästan svimfärdig så det blir inte många mer knop från mej idag. Ska ta det lugnt, ta ett glas vin senare och bara slappa framför en bra film.

Bion igår var super. Jag och Malin satt och asgarvade i biosalongen. En äkta tjejfilm av good feeling klass.
Den bör ses av tjejer inte killar:P

Ha en så god lördag
//Nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0