Den goda flytten

Imorgon blir det. Imorgon blir dagen jag flyttar till Emelie och Markus. Inte på fredag utan imorgon.
Jag provade på en natt inatt hon Em i min goa säng där. Underbart blev till och med väckt med frukost på sängen. Kan man önska sig en goare vän???
Sedan åkte jag hem och tvättade och packade. Uscha vad mycket grejer det är man behöver ha med sig. Riktigt illa.
 Har redan kört dit tre väskor, och det blir mycket mer.



Igår var jag och hälsade på farbror docktorn. Fick en underbar kvinnlig AT läkare. Fast jag gick på ganska hårt med. Orka vara sjuk hur länge som hellt och allt man fåt tillbaka är hör av dej om du fortfarande har samma symtom om en vecka igen. Så jag var ganska uppjagad innan jag gick till vårdcentralen. Men det gick hur bra som hellst, tog massa tester och så ska jag få svar i vecka och pencillin. Sen fick jag även en remiss till urologen, ajajaj. Urinvägsinfektioner 5 ggr om året är inte så jätte kul så nu ska jag få upp en kamera i urinblåsan ist. Inte så jätte trevligt men det får la gå om man vill ha några svar.
Nu ska jag ha myskväll framför tvn. Ni får ha det så gött.
//Nattis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi har inte dödat varandra än gumman =) Fin bild på oss. puss <3

2009-05-19 @ 19:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0