...

Ja det var ett bra tag sedan jag var här inne och skev några rader sist. Men har varken haft tiden eller orken. Ibland vet man bara inte vad man ska skriva. Nu ligger jag hemma men urinvägsinfektion och förkylning. Fick samtidigt ett allrgianfall imorse, så jag e inte världens piggaste. Men ska till läkaren imorgon så vi får ta och se.

På fredag flyttar jag till Emelie och Markus. Jippi...
Ska blir så otroligt underbart. Äntligen komma hemmifrån om det nu bara är för 1½ månad. Så det ska packas och fixas i veckan. Så det är mycket att stå i...
Nu ska jag hoppa i duschen och sen ska jag nana. Kan behöva lite energi tills imorgon.

Ha det bäst
/Nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0