Håller på att gå i taket.

Nu sitter jag och min ängel i hennes lägenhet och vet inte vad vi ska göra. Det bara kryper i benen. Drickan bara försvinneroch vi bara vi vill bara ha nått att göra. Rastlös e inte kul. Alla har hunnit med att gå ut, men vi kom ju på detta för sent så vi fick inte åka med. ;)
Kan man ju förstå. Men jag och min ängel vi e inte sena på galna idèer. Vi brukar kunna göra det mesta men idag e det ju -13 grader ute så det känns inte så lockande. Vad kan man göra när man e i ett läge som det här???
Bitter e man och ideéna e inte många ikväll.. Min ängel sitter här och muttar om att slå sönder henner mans nya tv men gullig som hon är låter hon bli. Nä det kommer nog inte bli något mysigt vi är med om men det kommer nog hända något iallafall.
Hör av mej om mer uppdateringar imorgon.
Ha det så bra tills dess.
Vi höres!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0