Trötter idag

Nu tror jag att jag kan hålla mej i liv en liten stund för att komma med en uppdatering. Vilken kväll det var igår. Sent va det innan jag och min ängel bestämde oss för att ha lite kul. Så fram kom mintuflaskan och så började vi göra oboy drinkar. Hur gott som hellst. Men sen blev vi lite rastlösa och vi hade inget att göra. Som sagt alla var redan ute på krogen men det var alldeles för sent för oss. Så vi började gräva i garderoben och tog på oss hur mycket kläder som hellst och så gick vi ut. Vi som vanligt på våra galna upptåg. Så vi gjorde hemmagjorda pulkor av plastpåsar och tidningar och bestämde oss för att testa varje backe vi såg. Skit kul och helt galen natt. När vi äntligen kom hem vid 06 snåret på morgonen var vi pigga och fortsatte en liten stund till inne. Så det slutade med att vi somnade kanske 30 min det var all sömn vi fick inatt. Så jag e ganska trött nu. Men får samla mig lite eftersom att jag ska upp 05.00 imorgon till jobbet.

Ja så idag har jag bara kollat på serier och slappat. Har inte orkat kliva ur sängen knappt.
Men nu ska jag krya ner igen.
Ha det bra.
Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0