090326

Igår var en mysig dag. Våfflor och lite småkalas. Blev en mycket lyckad dag. Senare på kvällen så kom Ewe och Jeff förbi med. Blev lite svaller och PS2, från viktors och Jeffs sida iallafall =P
Men jo innan jag somnade så var jag ute och kollade lite kläder igen. Hittade verkligen lite Natta plagg som jag verkligen ska införskaffa nu när våren kommer.

Detta kommer bli min vårjacka. Den kommer ifrån H&M.


Randit kommer ju tillbaka i vår så man får ju passa på. Den här är också hittad på H&M.


Tyckte att detta nattlinne såg så mysigt ut. =)


Det här är ett måste till sommaren. Älskar dessa skor och överraskande
 hittade jag dom på H&M dessa med.



//Nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0