Välkommen till min nya blogg!

Hej

Det här med att skaffa blogg var då fan svårare än vad jag trodde från början. För man vill ju inte att den ska se tråkig och meningslös ut, utan att den ska vara personlig och fin. Hittade en annan blogg som ger hyfsade svar på mina frågor. Men det tar ju ändå tid. Har en ny data och alla progra är inte installerade och färdiga än så då kan jag ju inte gör om min blogg till det jag vill heller.
Jag har varit runt och kollat på massa bloggar nu ett tag för att se vad alla skriver om. Det e ju nästa samma sak på varje blogg. Mod mode mode. Men vem fan e så jävla intresserad av kläder så man kan skriva om det flera gånger om dagen. Snälla man köper kläder som man tycker ser bra ut på sig själv inte för att just plagget kostar 2000kr, löjligt. Det är väl inte prislappen som man går och viftar med. Och snälla nån man ska väl vara bekväm i kläderna man har på sig.

Jaja... Nu tycker ni säkert att jag är en riktigt gnällig person. Men i själva verket är jag mycket snäll, passionerad ugn kvinna som brukar se livet possetivt. Men men alla har väl bra och dåliga dagar =)

Nu ska jag snart krypa ner i sängen och kolla på ett serieavsnitt.

God Natt och jag får önska alla

Gott Nytt År!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0