Ledig dag.

Idag har jag varit ledig. Super skönt, sov verkligen ut. Vaknade i ren panik 12.30 tyckte det var lite väl länge.
Sedan tog jag en snabb frukost, tyckte inte det var någon ide att äta så mycket;) Och sedan hände det värsta. Strömmen gick i hela byn. Allt bara dog, affärerna stängde vi kunde inte laga mat, se på tv eller gå ut på internett. Det vanliga man brukar göra när man vill ha en slappdag.

Så jag och Emma gjorde det vi kunde. Vi åkte till mataffären och köpte ingredienser till marängsviss.Vi tänkte att det behövs ju inte värmas iallafall. Sedan när vi åkte tillbaka kom strömmen med. Så vi lagade våran goa luch och satte oss och kollade på film. Min favorit genom tiderna, A walk to remember. Så underbart fin film, verkligen värd att se. Man får en helt annan syn på kärleken, bara för att den e så underbart fin i filmen. Löjligt men ändå. Vem skulle inte vilja ha det?

Nu e jag hemma, hade egentligen bara tänkt mej att ligga och kolla på film men åker vidare till min kära ängel och gör det där istället. Behöver mysa lite med henne och hennes man;)

Ni får ha det så bra.
Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0