090323

Jag har nog aldrig vaknat kl 6 på morgonen och varit utvilad. Och så händer detta idag, var helt underbart. Men jag somna om och sov 3 timmar till... Så under den här dagen har jag hunnit med mkt. Jag var och handlade födelsedagspresent till min lillebror. Sedan var jag och fikade på Evelinas jobb och snackade lite skit. Och sen fick bilen sig en tvätt. Det behövdes verkligen. Har inte tvättat min bil på hela vintern så all skit gick inte bort ändå..:P



Men nu ska jag tillbaka till bilen och köra iväg igen.
Ha det så bra;)
//Nattis

Kommentarer
Postat av: Världens bästa fiskare...

Nej, håller med dig, du har ALDRIG förr vaknat självmant klockan 06.00 pip... Är du säker på att du bara sov tre timmar till?

2009-03-24 @ 14:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0