Helgens bravader

Nu har jag äntligen lite bilder inne på datan så jag kan börja skriva om helgen:P
Jo det var ju inte den bästa helgen kan jag ju inte säga. Iallafall inte för mig. Men det började med en mysig middag hos Emelie, sedan åkte vi vidare till Malin. Malin hade sin tyska au pair komis över så det blev en go kväll med vin och enelska. Trodde jag var sämre på det än vad jag va.;) Man kan förvåna sig själv.
Spontana som jag och Emelie brukar vara så hittade vi en bil som vi åkte med till Dalsjöfors och förfestade lite, och sedan in till Borås. Blev en annurlunda men rolig kväll, förutom att jag hade magkramper kvällen lång så det blev inte så sent för mig. Men tack alla för en underbara Lördag:D Här kommer lite bilder iallafall:D


Lilla söta jag innan vi åker med hem till Malin.




Malin leker nog 70tal tror jag;)



Och till sist. Jag och Emelie i Dalsjöfors med våra goa miner:D


Ha det bäst.
//Nattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0