090520

Nu är snart sommaren här, och var i helvete är vädret???
I början av den här månaden tog jag ett dopp i sjön, låg på stranden och solade i bikini och det var varmt ute.
Nu måste jag ha jacka på mig när jag går utanför dörren. Är så trött på den svenska skiten nu, när kommer det bra tider.??
Man har ingen ork i kroppen och är inte sugen på att göra något. När kommer solen och värmen egentligen?



Mitt nya boende är så super härligt att jag inte vill flytta hem igen (förlåt pappa).
Emelie och Markus är helt underbara... Uppskattar verkligen det här. Detta kommer jag inte glömma på länge.
Nu ska jag ta och kolla vidare på Weeds, är inne på andra sesången nu. Mycket bra serie.

Ha det bäst
//Nattis

Kommentarer
Postat av: Pappa

Japp, då tömmer jag rummet och har det som kontor...

Sluta gnäll på svenskt väder, vänta tills det blir åska, drivis och snöstorm tills midsommar! Och kära dotter: SLUTA svär så förbannat jävla mycket...

SOV gott!

2009-05-25 @ 14:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0